• PolubSport.pl - treningi personalne, siłownia, fitness.
  • biuro@polubsport.pl
  • + 48 509 103 273

Ćwiczenia izometryczne – spalaj tłuszcz nie ruszając się z miejsca

  • Home / Ćwiczenia izometryczne – spalaj tłuszcz nie ruszając się z miejsca

Ćwiczenia izometryczne – spalaj tłuszcz nie ruszając się z miejsca

  • by Admin1 |
  • Comments off

W pracy, w domu, na przystanku autobusowym, na uczelni – ćwiczenia te możesz wykonywać gdziekolwiek zechcesz. I to bez narażania się na zdziwione spojrzenia osób znajdujących się tuż obok. Chodzi tu o ćwiczenia izometryczne, a właściwie niektóre z nich. Zamiast siedzieć i po prostu pracować, oglądać TV czy czekać na autobus wykorzystaj ten czas na wykonanie tych prostych ćwiczeń. Efekt? Będziesz zaskoczony jak wiele możesz osiągnąć nie ruszając się z miejsca!

Po pierwsze – nogi

Wykonanie tego ćwiczenia jest możliwe w pozycji siedzącej. Złącz swoje nogi tak, aby kostki i kolana dotykały siebie nawzajem. Dociskaj je z całych sił do siebie i wytrzymaj w tej pozycji kilkanaście sekund. Następnie powoli rozluźnij nacisk, po czym ćwiczenie powtórz. Zrób tyle powtórek, ile chcesz.

Kolejnym ćwiczeniem na nogi jest prostowanie ich w powietrzu. Usiądź całkowicie prosto, oprzyj plecy o oparcie krzesła. Wyprostowane nogi unieś  tak, aby tworzyły one z resztą ciała kąt prosty. Trzymaj je w takiej pozycji przez 10 sekund, po czym powoli opuść na dół. Powtórz to ćwiczenie kilkanaście razy.

Po drugie – klatka piersiowa

Złącz  swoje dłonie i unieś je tak, aby znajdowały się one na wysokości twoich ramion. Plecy wyprostowane. Naciskaj dłońmi na siebie, tak jakby jedna siłowała się z drugą. Poczujesz, jak mięsnie barków, klatki piersiowej i ramion zaczynają drżeć. Wytrzymaj jeszcze kilka sekund, a następnie rozluźnij się. Ćwiczenie powtórz kilka razy.

Stań twarzą skierowaną w kierunku ściany, w niewielkiej odległości od niej. Oprzyj dłonie na ścianie pamiętając, by znajdowały się one na wysokości Twoich ramion. Napnij mięśnie brzucha, po czym powoli pochyl się w kierunku ściany, przenosząc ciężar swojego ciała na ramiona. Powoli wróć do pozycji wyjściowej, po czym powtórz ćwiczenie. Wykonaj kilkanaście powtórzeń.

Po trzecie – brzuch

Znajdując się w pozycji siedzącej lub stojącej napinaj i rozluźniaj na przemian swoje mięśnie brzucha. Napięcie utrzymaj przez kilka sekund, po czym powtórz ćwiczenie. Zrób kilkanaście takich powtórek.

Zrób głęboki wdech wypychając swój brzuch do przodu ( tak, jak gdyby wdychane powietrze pompowało go). Wytrzymaj kilka sekund. Następnie zrób wydech, podczas którego staraj się maksymalnie wciągnąć brzuch ( tak, jak gdybyś chciał aby „przykleił się” do kręgosłupa). Ćwiczenie powtórz kilka razy.

Surfski.pl logo

Na letnie wyjazdy Sycylia nadaje się idealnie. Równie dobrze nadaje się także do uprawiania sportów wodnych, takich jak kitesurfing. Poczuj włoski klimat i spróbuj swoich sił w kitesurfingu razem z nami!